Mysleli ste si, že všetko bolo vymyslené.... že áno ? Pinarello Dogma XC vás presvedčí o opaku. Tradičné rámy majú zadnú stavbu priamo pripojenú k hornej rámovej rúrke. To znamená, že každá vibrácia pochádzajúca zo zadného trojuholníka je prevedená na hornú rámovú rúrku, a často aj na riadidlá. Čím bol ohrozený komfort a manipulácia bicykla. Preto sme rozdelili dva hlavné rámové trojuholníky.
Toto riešenie je spojené s asymetrickým delením zadnej stavby. čo drasticky zmierňuje náraz zo zadnej strany pre lepšiu manipuláciu a stabilitu. Toto je význam ONDA XC s oddelenými asymetrickými ramenami.
Obrázok je ilustračný a zobrazuje danú farbu a dizajn rámu.
Tradičné rámy majú zadnú stavbu priamo pripojenú k hornej rámovej rúrke.Toto riešenie je spojené s asymetrickým delením zadnej stavby. čo drasticky zmierňuje náraz zo zadnej strany pre lepšiu manipuláŠport / použitie | cyklistika |
Farba | čierna, biela červená |
Modelová rada | Dogma XC 7,7 |
Materiál | Torayca T900 |
Rám | Pinarello Dogma XC 7,7 HT |
Vidlica | Fox 32 CTD Kashima Coat |
Kolesá | DT Swiss XR 1501 Spline |
Sada | Sram X.0 1x11 |
Prehadzovač | Sram X.0 11s |
Kľuky | Sram X1 |
Brzdy | Avid X.0 |
Riadidlá | Control Tech CL5 |
Predstavec | Control Tech CL5 110 mm |
Sedlovka | Control Tech CL5 |
Sedlo | Most Bobcat |
Plášte | Vittoria Saguaro 27,5 x 2.0 |